Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Назаренко Н.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Назаренко Н.В. 
Буденно-музична свідомість як предмет філософсько-естетичного аналізу: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.08 / Н.В. Назаренко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 16 с. — укp.

Розглянуто проблему формування буденно-музичної свідомості як соціокультурного феномену, який має естетичні характеристики та функціонує як самостійна сфера буття-у-світі. Досліджено діалектику генезису, розкрито сутність й особливості функціонування буденно-музичної свідомості. Проаналізовано стан сучасної соціокультури, для характеристики якого у науковий обіг введено поняття "пост-культура". З'ясовано, що буденно-музична свідомість за умов пост-культури набуває значення своєрідного простору інобуття естетичного. Здійснено дослідження буденно-музичної свідомості як специфічної знакової спільності, яка має інтонаційну природу. Виявлено, що у процесі формування буденно-музичної свідомості має місце процес символізації, який не досягає рівня символу. Розглянуто часову проблематику буденно-музичної свідомості. З'ясовано, що буденно-музична свідомість є сферою реалізації "досвіду темпоральності", що відтворюється у культурі та є основою музичної комунікації за умов розвитку соціокультури та її специфічної посткультурної стадії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.453.1 + Ю945.443 + Щ313(0)6-2 +
Шифр НБУВ: РА345713

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Назаренко Н.В. 
Методичні засади використання педагогічних технологій у навчанні природничих дисциплін студентів біологічних спеціальностей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Назаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено інтеграційну технологію навчання біологічних дисциплін у вищих навчальних закладах на базі поєднання проблемного й диференційованого підходів і модульно-рейтингової системи навчання. Науково обгрунтовано методичні засади використання нової технології навчання біологічних дисциплін. Розроблено основні етапи проектування інтеграційної технології навчання біологічних дисциплін. Створено структурно-функціональну модель інтеграційної технології навчання природничих дисциплін, технологічну схему процесу цілепокладання та розроблено його методичне забезпечення. Удосконалено методи та форми організації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення біологічних дисциплін в університеті, а також діагностики та контролю досягнутих результатів. Удосконалено методику підготовки та проведення лекційних і практичних занять за рахунок їх проблемного характеру та використання диференційованих завдань, технологічних карт і схем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)31-25 +
Шифр НБУВ: РА351165

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського